Címke: marketing

Online marketingest keresünk

Az Ad Librum munkatársat keres könyvkiadói marketing feladatok ellátására:

  • részvétel az oldalak, posztok keresőoptimalizálásában;
  • AdWords, Facebook és eTarget hirdetési kampányok létrehozása és kezelése;
  • hírlevelek és más, marketing célú szövegek írása, szerkesztése;
  • részvétel influencer marketingben.

Legszebb álmainkban olyan munkatársat keresünk, aki

  • többféle marketinges megközelítést is tud érvényesíteni (generalista)
  • szükség esetén a külsős marketingspecialistáknak meg tudja fogalmazni az igényeinket;
  • tanulékony fajta, nem ijed meg az új módszerek megismerésétől (akár angolul is);
  • a normális emberek nyelvén is jól fogalmaz (marketinges hájp nélkül);
  • jó a helyesírása;
  • rendszeres olvasóként valamilyen irodalmi vagy ismeretterjesztő műfajban otthonos;
  • tud pátyolgatás nélkül is folyamatosan dolgozni;
  • van produktív munkaideje az általunk kért feladatok ellátására.

Csocsóasztal, babzsák és csapatépítő hétvége nincs. Viszont a javaslataid valódi súlyt kapnak, és lehetőséget kapsz az ötleteid megvalósítására.

Az ismétlődő feladatokhoz szerkesztőségi asszisztencia rendelkezésre áll, hogy a marketinges a feladatára tudjon koncentrálni.

Bár akár a szerkesztőségi irodában is lehet dolgozni, alapvetően távmunkát ajánlunk, saját beosztású munkaidővel, rendszeres személyes vagy telefonos konzultáció mellett. A célunk a kölcsönösen hosszú távú elkötelezettség kialakítása úgy, hogy a munka és magánélet közötti egyensúly megmaradjon.

A fizetést illetően a jelentkezésben kérünk ajánlatot az óradíjadra (akár számlás, akár megbízásos alapon). Vállaljuk, hogy legalább havi 150.000 Ft-nyi munkaórát fizetünk, vagyis minden hónapban számíthatsz legalább ennyi bevételre.

Jelentkezés az alábbi űrlapon. A kiadóvezető, Dr. Soós Gábor minden pályázónak visszaigazolást küld. Ez a pályázati felhívás mindaddig él, amíg nem találjuk meg a megfelelő jelöltet.

A fenti összeg*
számlás (alanyi mentes vagy az áfa nélküli összeg)bruttó megbízási díj (bérjellegű)

Az ideális betűtípus a könyvünkhöz

Nádasi Krisz két cikket is jelentetett meg a Könyv Gurun a könyvek betűtípusairól.

A könyvek, nyomtatott, illetve elektronikus kiadványoknak nem csak a tartalma, hanem a külleme is fontos az olvasó számára. Ez tulajdonképpen a könyvmarketing egyik első lépése: a nem megfelelően megtervezett könyvet ugyanis nehezebb eladni, mint a szépen kidolgozott, tartalomhoz illő formájú kötetet.

Betűtípusokból több ezer létezik, és egy jó grafikus bármikor tervez egy újabbat, ami kizárólag az adott felkéréshez igazodik. Érthető hát, ha nem könnyű a választás, akár a borító betűtípusáról beszélünk, akár a szöveghez (belívhez) használt fontokról.

Az ideális betűtípus kiválasztásával igen sok kellemes percet eltölthetünk, főleg, ha az interneten is körülnézünk. Ebben a cikkben láthatunk egy-egy példát a jó és a rossz választásra.

Látható tehát mennyire fontos, hogy a leírt szavak betűtípusa tükrözze a szöveg hangulatát, témáját. Egy-egy betűtípust még ki is tudunk választani, de mi a helyzet akkor, amikor kettőt, esetleg hármat kombinálnánk? Hogyan döntsük el, illik-e egymáshoz a fejezetcímnek választott font és az általános szöveg betűtípusa? Mi kell ahhoz, hogy a könyvborítón, illetve a könyv reklámképén harmonikus hatást érjünk el?

Ezeket a kérdéseket pedig az előző cikk folytatása válaszolja meg.