Címke: álláslehetőség

Álláslehetőség – Szerkesztőségi koordinátor

Az állást betöltöttük, nem fogadunk több jelentkezést. (2019. március 18.)


Könyvkiadói koordinátori feladatra keresünk munkatársat, aki

  • önállóan képes ellátni a kiadói működéshez kapcsolódó szervezői feladatokat;
  • végigkíséri az előre meghatározott kiadási folyamatokat;
  • különböző típusú ajánlókat ír a kiadóink könyveiről;
  • kapcsolatot létesít és tart fenn szerzőkkel és szakmai partnerekkel;
  • egyeztet kereskedői partnerekkel;
  • posztokat tölt fel (WordPress, Facebook, Moly);
  • hozzájárul könyves rendezvények szervezéséhez.

A jelentkezőktől minimum ezeket várjuk:

  • problémamegoldó jellegű menedzselési tapasztalat;
  • jó íráskészség, bátorság az önálló fogalmazásra;
  • kitartás a kapcsolattartásban;
  • képesség a webes felhasználói felületek kezelésére;
  • tartósan szeretne egy helyen elhelyezkedni.

A betöltéséhez valódi szervezői gyakorlat szükséges, így pályakezdőket nem tudunk fogadni.

Előny, ha a pályázó a könyvkiadás valamelyik munkafolyamatában gyakorlattal rendelkezik, azonban ez az állás általános koordinátori jellegű, vagyis ezúttal nem korrektort, tördelőt, grafikust stb. keresünk. Nagy előny a szerkesztői tapasztalat, de önmagában nem elegendő.

Az állás paraméterei:

  • a munkahely Budapest XIX. kerületében található (Kőbánya-Kispest megállóhoz közel);
  • nem távmunka (bár teljes állásnál részben lehet az);
  • részmunkaidő (heti 20-30 munkaóra) vagy teljes munkaidő (előfeltétel a többirányú munkatapasztalat);
  • munkakezdés megegyezés szerint;
  • bejelentett munkaviszony, de vállalkozói-számlás megoldás is lehetséges;
  • 3 hónapos próbaidő.

Jelentkezés a kiadóvezető, Dr. Soós Gábor email címére (soos.gabor@adlibrum.hu) küldött szakmai önéletrajzzal, továbbá a vállalt munkaidő és fizetési igény megjelölésével.

Online marketingest keresünk

Az Ad Librum munkatársat keres könyvkiadói marketing feladatok ellátására:

  • részvétel az oldalak, posztok keresőoptimalizálásában;
  • AdWords, Facebook és eTarget hirdetési kampányok létrehozása és kezelése;
  • hírlevelek és más, marketing célú szövegek írása, szerkesztése;
  • részvétel influencer marketingben.

Legszebb álmainkban olyan munkatársat keresünk, aki

  • többféle marketinges megközelítést is tud érvényesíteni (generalista)
  • szükség esetén a külsős marketingspecialistáknak meg tudja fogalmazni az igényeinket;
  • tanulékony fajta, nem ijed meg az új módszerek megismerésétől (akár angolul is);
  • a normális emberek nyelvén is jól fogalmaz (marketinges hájp nélkül);
  • jó a helyesírása;
  • rendszeres olvasóként valamilyen irodalmi vagy ismeretterjesztő műfajban otthonos;
  • tud pátyolgatás nélkül is folyamatosan dolgozni;
  • van produktív munkaideje az általunk kért feladatok ellátására.

Csocsóasztal, babzsák és csapatépítő hétvége nincs. Viszont a javaslataid valódi súlyt kapnak, és lehetőséget kapsz az ötleteid megvalósítására.

Az ismétlődő feladatokhoz szerkesztőségi asszisztencia rendelkezésre áll, hogy a marketinges a feladatára tudjon koncentrálni.

Bár akár a szerkesztőségi irodában is lehet dolgozni, alapvetően távmunkát ajánlunk, saját beosztású munkaidővel, rendszeres személyes vagy telefonos konzultáció mellett. A célunk a kölcsönösen hosszú távú elkötelezettség kialakítása úgy, hogy a munka és magánélet közötti egyensúly megmaradjon.

A fizetést illetően a jelentkezésben kérünk ajánlatot az óradíjadra (akár számlás, akár megbízásos alapon). Vállaljuk, hogy legalább havi 150.000 Ft-nyi munkaórát fizetünk, vagyis minden hónapban számíthatsz legalább ennyi bevételre.

Jelentkezés az alábbi űrlapon. A kiadóvezető, Dr. Soós Gábor minden pályázónak visszaigazolást küld. Ez a pályázati felhívás mindaddig él, amíg nem találjuk meg a megfelelő jelöltet.

A fenti összeg*
számlás (alanyi mentes vagy az áfa nélküli összeg)bruttó megbízási díj (bérjellegű)